Home again - Reisverslag uit Haelen, Nederland van Rian Meuris - WaarBenJij.nu Home again - Reisverslag uit Haelen, Nederland van Rian Meuris - WaarBenJij.nu

Home again

Door: Rian Meuris

Blijf op de hoogte en volg Rian

06 April 2011 | Nederland, Haelen

Jaja.. we zijn alweer thuis.. de laatste paar dagen gingen helaas erg snel voorbij. Ons optreden ging op zich best wel goed.. maar het afscheid met de kinderen was erg moeilijk. Ik had van een van mijn klassen allerlei tekeningen gekregen waar op stond dat ze me zouden gaan missen, heel erg lief. Tijdens de laatste ceremonie moesten we nog een keer onze twee liedjes zingen. Iedereen ging mee zingen of mee bewegen. Het was echt super leuk. We waren allemaal bang dat we zouden gaan huilen, en bij het volkslied staarde zowat mijn hele grade2 me aan, toen kreeg ik het toch even benauwd! Na het volkslied draaide ik me om naar de rest van onze groep en ik zag dat er al een aantal aan het huilen waren. Ik dacht, gauw weg hier anders begin ik zelf ook! Drie jongens uit mijn klas kwamen mij nog halen en toen ik met ze mee liep stond daar de rest van de klas. Ze begonnen mij allemaal doei te kussen en te knuffelen en het was allemaal heel zielig. Ze zeiden allemaal: Don’t go teacher! Don’t go! Echt heel erg.. ’s avonds zijn we nog met alle leraren gaan eten op school. Het was erg gezellig en Bora, Seref en Ishak zeiden dat de ’s avonds nog langs zouden komen. Bora’s en Seref’s vrouwen kwamen ook mee dus dat was wel heel gezellig. Van onze stagebegeleiders hadden we al afscheid genomen op school. Sitem vond mijn cadeautjes heel leuk en ze had zelf ook een leuke mok gekocht voor mij. Iedereen kreeg cadeautjes en dat hadden wij eigenlijk helemaal niet verwacht! ’s Avonds heb ik mijn koffer nog ingepakt. Alles paste erin! Bora, Seref en Ishak zouden afscheid nemen van ons op het vliegveld.. maar.. ze hadden zich weer eens verslapen dus hebben we geen afscheid meer kunnen nemen. Dat vonden we allemaal wel jammer. De terug reis verliep best goed. Ik had wel best wel veel last van oorpijn met dalen en stijgen maarja.. dat hou je altijd wel hea:p. We waren allemaal erg moe en we hebben nog lekker wat kunnen slapen in het vliegveld . Dat was wel fijn, kwamen we niet zo moet thuis!! Het was erg fijn om iedereen weer te zien. Iedereen vond de souvenirs erg leuk dus die waren ook weer goed uitgekozen.. na erg lang zoeken voor sommige hahaha:p het is fijn om weer thuis te zijn, maar ik denk dat ik Turkije en onze groep erg veel ga missen.. Het waren echt een leuke 5 weken en ik zou het zo overnieuw doen.

  • 07 April 2011 - 12:28

    Ingie:

    Ik had de leukste souvenirs (6)

  • 07 April 2011 - 16:07

    Mama:

    Fijn dat je er weer bent meisje, we hebben je erg gemist.
    Samen alweer gewandeld met Sem, gezellig!
    Nu maar weer sparen voor volgend jaar, 5 maanden zei je??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rian

Ik ben Rian Meuris en ik ben 18 jaar. Ik ga 1 februari op stage naar Calpe in Spanje. 24 juni kom ik weer terug!

Actief sinds 04 Feb. 2011
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 28352

Voorgaande reizen:

01 Februari 2012 - 24 Juni 2012

Spanje, Calpe

25 Februari 2011 - 02 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: